10 augusti. - KALLEDAGARNA! :)

FYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad denna helgen har varit bra :D

Kalledagarna både fredag&lördag.
Rixfm- festivalen var p fredag. Sen gick man runt och träffade massa folk :) Underbart! <3
helt obeskrivligt hur kul det är. haha! ^^

Sen i lördags så fyllde man ju år då! :D 17 hela år!! en helt meningslös ålder men vafan. Man får ju set det på den ljusa sidan att snart är man 18! haha. Världens bästa födelsedag! <3
Det kom massa släkt hit & vi hade det trevligt :)
Sen kom Tove och kidnappade mig och körde i väg med mig till Alle&manges lägenhet :) Och där var det folk som överraskade mig ordentligt! TACK! <3
Sen blev det lite dricka, och jag blev yr som vanligt! :D
Vi gick ner mot stan och jag hade du kungakronan på huvudet ;P (bara för att jag fyllde år) och så blåste vi i sånna där tutor! :)
HAHAHA, helt sjukt bra kväll! <3

Träffade en massa folk. och DIG! (A)
Blev lite fel på kvällen med men men, det löste sig sen med att smsa hela natten lång, ända tills 18.00 nästa dag :O haha! ;D
 och på tal om nattn så fick jag sara & grimur ett ryck och gick ut och gick ändå tills nio på morgonen. Då stupade vi i säng. Eller inte jag för jag stupade på golvet, för det fanns ingen sängplats över! ^^ haha.

Åkte hem och sov i två timmar och nu sitter jag här och är allmänt seg ;D !
Ska sova snart, så man blir pigg i morgon :)

PUSSHEJ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är : DIG?

han jag tror?

':D:D

<3

2008-08-11 @ 13:10:55
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, du har så rätt så! :D

2008-08-14 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0