13 augusti.

Tjena! :)

Idag var jag jävligt trött när jag vaknade, skulle egentligen gå upp vid 10, men kom upp runt 12 :O haha.
Kände att min smsabstinens kanske inte är så bra ^^ :D haha!

Efter jag hade vaknat och gjort mig iordning så bar det av till stan. Fick ett par jeans av mamma& en jacka :)
Mamma, du är bäst! <3 :)
Sen hittade jag ett par byxor för 29 kronor på rean :O haha. Dom var för stora för mig men vad gör det när de ändåså bara kostade 29 kronor? haha ^^ 

Imorgon blir det att umgås med Johanna hoppas jag? Det var ett tag sen nu :/ .
Vi ska nog till Alvesta, vad det lutar åt nu iaf. :) Blir nog bra med det :) 

Nu ska jag hoppa i säng!
Godnatt&Sovgott! ;D
 

youyouyouyou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0