16 augusti.

Hejsanhoppsan! :)

idag är det lördag och ännu en dag närmare skolstarten :)
Det ska faktiskt bli kul att träffa alla sötnosar i SP07B!  Men andra året kommer bli ett rent helvete...

Nu ska jag berätta lite om gårdagen!
Johanna kom till mig och sen stack vi till Alvesta :)
Där träffade vi Dan & senare Marrus och några andra typer. ^^ Det var trevligt!  :)
Vi åkte hem ganska tidigt eftersom Johanna skulle åka till Stockholm ganska tidigt idag!


Och ikväll blir det nog att bara ta det lugnt :) Ingen är hemma som kan underhålla mig, så det kommer bli segt.
Men aja, det får jag ta :D
Har ju alltid telefonen, så det blir nog sms iaf!  haha, min passion.
Aja, nu blir det tvn med mamma och moster & kusin. :)

Pusshej <3



and i like you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0