18 augusti. - Tänkande

Precis som rubriken säger så har jag ägnat denna dagen åt att tänka.
Det är väldigt jobbigt måste jag säga... Det gör mig bara deprimerad och fan vet allt :/
aja, jag är så feg. Det är otroligt... varför ska jag vara det?.
Allt, precis allt går ju åt skogen då. haha, jag tänker för mkt. Det måste jag nog hålla med Johanna om.
Om jag bara slapp allt detta tänkande? Då kanske det skulle bli mkt lättare :)
Men om jag tänker efter nu så tror jag att det bästa att göra är att bara säga det? Jag får förbereda mig på konsekvenserna på vilket svar det blir. . Svårare kan det inte bli.
AAAAAAAHHH, jag blir galen!

Johanna, jag behöver prata med dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Carro, vad händer vännen <3 ?

2008-08-18 @ 22:26:07
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskling , jag tänker mer än !

Prata med mej ?

Jag förstår mer än du tror.

jag älskar dig <3

2008-08-18 @ 23:55:18
Postat av: Carro

Johanna, Du vet nog vad jag menar...

Jag behöver prata med dig. jag behver råd :)

tid för mig en stund imorgon? <3

2008-08-19 @ 00:02:50
Postat av: Elin

Carro, tänk inte så mycket.

ju mer du tänker desto svårare blir det att få ut de sen när du väl har bestämmt dig.

och jag lovar dig, det kommer gå bra och du kommer inte bli besviken, tro mig <3

2008-08-19 @ 09:10:53
URL: http://elinanderzzon.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tänk inte för mycket vännen!:)

2008-08-19 @ 19:21:33
URL: http://filosofians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0