19 Augusti.

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar! :)
blandade känslor där fakiskt! Ska bli kul att träffa alla sötnosar i SP07B!  <3
Men det vore inte fel med en eller två veckors sommarlov till? ^^ haha.

Idag har jag mått mkt bättre än igår :)  Har inte tänkt på det mkt alls idag, och det är BRA! (Y)
Så idag sov jag till 12 (!) inte bra, med tanke på att skolan börjar snart och jag har inte kommit in i sovbanorna ännu.
För nu kan jag ju inte gå och lägga mig vid 02.00 och gå upp runt 12.00. Det funkar inte. ^^

Pappa kom och hämtade mig vid halv 2, sen övningskörde jag. :) Det gick faktikst galant! ^^ Sen åkte vi hem till honom och firade mig. lite sent, men vafan? Bättre sent än aldrig, haha ;D  Det var myys!
Sen efter det var vi ute och körde en runda typ och sen mötte jag upp mamma istan. Jag köpte ett par jeans, ett andra par byxor?, det är såna kostymbyxor typ fast i tjejmodell. Haha. Hoppas ni fattar? :) även en tröja, och så hittade jag en kalender till skolan. Imorgon gäller det att köpa block och pennor m.m! :)

Nu orkar ni nog inte sitta här och läsa mitt babbel, så nu ska jag avrunda.
Se you in tha aula imorgon (ni på katedral) och ni andra, vi ses nångång! :D haha!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0