24 augusti.

Nu är helgen över och denna helgen har varit helt okej! :)
Jag har haft en mysig kväll med Tove&Simone där vi kollade på prison break.
<3.

Idag har jag städat hos Carola och efter det så åkte vi upp till Samarkand och shoppade. ^^
Jag är en riktig shopaholic (stavning?) tror jag. Och det är inte bra! haha.
Sen när jag kom hem så kom Johanna och vi var ute och gick en lång runda. Och pratade en massa!
Du är helt underbar tjejen! <3
och jag hoppas att du kan hjälpa mig på traven lite! haha.

Skola imorgon igen, nu går vi in i den första hela vecka. Det kommer nog bli bra och jag hoppas att det inte kommer bli för jobbigt.
Se ska jag klippa mig efter skolan.
Bilder på hur det blir kommer imorgon tror jag :)

Godnatt allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0