28 augusti.

Har jag gjort dig någonting?
Det känns så...

Idag är det torsdag som ni alla nog vet.  Dagen började med att jag mobilen burrde under mig, hade tydligen somnat på den! :O
haha, jag är knäpp!
Sen var det bussen till skolan som gällde och sen skolan hela dagen!
nice dag ändå. Fast jag orkade inte gå på psykologin i slutet så jag gick tidigare.
Mötte upp Johanna, Hannah& Jocke vid teknikum, sen gick vi ner till stationen och åkte hem! :D

Sen kom Johanna en runda och sen har jag ägnat hela kvällen åt att packa.
För imorgon är det Elin som gäller! <3
Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite :)

ha det bääääääst!
love/ carrro!


Kommentarer
Postat av: Sara

Har jag gjort dig någonting?

Det känns så...



menar du mej ?

för isåfall nej :D

2008-08-29 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0