31 augusti. - Helg med Elin :D

Nu är jag hemma efter tre dagar hos den bästaste Elin!
Jag anlände I Tomelilla vid 17.30. Då lagade vi mat och lite så. :)
I lördags åkte vi till Ystad och kollade läget lite :)
Shoppade lite och så! Vi tog även ett hål till i örat var. Det blev en impulsgrej :P
Nu saknas bara två hål till sen så är jag nöjd! :D Ska nog göra det i veckan skulle jag tro ^^
På kvällen så lagade vi mat igen och kollade på P.S I love you. En riktigt bra film!
Sen somnade vi ganska tidigt.
Idag så har vi bara tagit det lugnt framför tvn typ hela dagen. Vi var även iväg och köpte skor till Elin :)
Sen åkte jag hem, men kom inte längre än till Alvesta. Så där satt jag och väntade på bussen i 45 minuter. Höll på att somna men annars så! ^^ haha! ;D

Kom hem, satte mig här som vanligt det första jag gjorde..
Ni blir det att packa upp och sen sova. Är helt slut!
Där var det lite om helgen, här kommer även några bilder!
Enjoy! :

  
 

Elin, tack för denna kanonhelgen!
Du är bäst! <3



/ love Carro!



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv!

lagom galen bild på mig haha ;D <3

2008-09-01 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0