7 augusti.

hejsanhoppsan! :D

Idag är det torsdag :), och en dag närmare min födelsedag!
Dagen började med att jag vaknade av en jälva gräsklippare. Kan de liksom inte låta folk sova? ^^ haha! :D
Sen kollade jag på tv och gjorde nudlar till frukost, för mamma hade inte hunnit handla! :)

Sen hälsade jag på Tove på macken. Sen kom Lina&Johanna med förbi! Det var skoj att se Lina, för det var jättelängesedan nu :) <3 Har saknat dig !

Ikväll blir det PrisonBreak-maraton med Tove.  Sen sover jag hos henne och sen i morgon bitti så sticker vi till staden för det är Karl-Oskar som gäller! :D :D:D man måste ju börja ladda tidigt, haha ^^
Tove, Lina, Jenny&Emma! Det kommer bli kalas!

Mer uppdatering kommer efter Karl-Oskar trorja! :D


Hadet kalas nu alla, som ska på Karl-Oskar  & givetvis alla adnra med :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0