10 december

massa plugg hela dagen...
Prov om Kalla kriget imorgon!

Skolan idag som vanligt,
efter skolan blev det att äta på Koh Thai med Klara, sen mötte jag upp Jali och vi köpte lite julklappar! så nu har man några klappar fixade iaf. Det slutade med att vi hamnade på Skåres, mysigt värre ^^

Åkte hem och satte igång med pluggandet, kan det hyffsat nu iaf. Så jag hoppas på att jag kommer klara det imorgon bara...
det blir nog att vara uppe länge denna dag för jag måste skriva min engelskauppsats om Hamlet och jag har inte ens börjat.

Imorgon bär det av till Skåneland :D
till Elin, <3 & vi ska ha det lika roligt som vi brukar.
Fest är det iaf på fredag! och det gillar vi.


Skolkatalogen har kommit nu, så det är ett måste att kolla iden innan jag somnar.
Själv ser det ut som att jag har brytit nacken. men iaf :) haha.
och nu måste jag packa, farwel! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0