14 december. Helgen!! :)

En bra helg?!
JOTACK, den har varit jättebra! :) den bästa på länge.

I torsdags eftermiddag bar det iväg till Skåne,
var framme i Tomelilla runt halv 6, då mötte Elin upp mig och vi tog det bara lugnt!
Kollade film och lite så.
Ifredags så gick vi upp vid halv 6, (!) vi skulle kolla på elins småsyskons luciatåg, så söta var de! :)
åkte sedan med elin till skolan, och var med henne där. Efter det köpte vi en julklapp till jocke och sen åkte vi hem och gjorde iordning oss för festen!  :D:D

när vi var färdiga tog vi bussen till sjöbo (där festen skulle vara)
jag var snurrig redan då. Vi gick hem till Kajsa&Jocke. och sen började folket komma :)
sen var festen igång!
och jag förstör min telefon, genom att spilla öl över den så nu får jag ha min gamla. haha ;D
KLANTCARRO!!!
ända till 3 då vi stupade i säng.
Vaknade upp nästa dag och Elin och jag gick direkt till stationen och tog bussen hem.
Passa småsyskonen, var i simhallen och bakade massa gott ;D
Pratade även med världensbästa Johanna i telefon :) <3

kollade på film och lite så, och sen så somnade vi runt tio. :O
haha, sjukt tidigt!
så vi sov 14 timmar inatt så nu är jag jättepigg :D
tack världens bästa elin för helgen, det har varit hur bra som helst :) <3

Idag åkte man hem, och nu sitter jag här och kollar på Wallander.
mkt spännande!
Hugs! ♥

 







Kommentarer
Postat av: Elin

DU är bra <3

2008-12-15 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0