22 december.

You, You don't really want to stay, no
You, but you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

Nu var det ett tag sedan jag skrev (två dagar, haha) men nu är jag här igen!
Det har inte hänt ett skit de senaste dagarna, och det menar jag verkligen. Det enda jag har gjort har typ varit att sova, sova och ännu mera sömn.
Det är ju lov och då får man utnyttja det på alla vis med att sova, haha! :)
Har även handlat julklappar och umgåtts med vänner. För så osocial är jag inte.

Idag var jag istan och träffade Klara, Sara var även med en stund.
vi åt på koh thai, vad förvånande!
Satt där ett jävla tag och bara snackade,
du är bra vännen, glöm inte det!! <3

och jag är halvsjuk.
Hostar, har jätteont i halsen, är hes och har ont i ryggen. Inte kul alls nu när det snart är jul..
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt med bra vänner! Ha en nostalgikväll med Sunes Jul, det kan inte bli bättre så här innan jul  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0