23 december. Dan före dopparedan! :)

precis som rubriken: Idag är det dan före julafton.
det känns verkligen inte så, men men
och det jävligaste är att jag är sjuk, och hur kul är det att vara sjuk under julen?
inte ett jävla skit!

Igår var det julklappsutdelning med filmkväll hemma hos Jali :)
Jag fick Gossip girl, säsong 1 på dvdbox! :D:D
HUR GLAD SOM HELST BLEV JAG!
Sen fick jag även, en drinkmix haha, och ett jättefint halsband.
Hur bra som helst, <3

Vaknade vid nio idag hos Jali, och tog bussen hem, och sen har jag bara kollat på gossip girl hela dagen.
sov knappt nått i natt heller efterson jag hostade i princip hela natten...
Så ska nog svoa tidigt ikväll så jag orkar med självaste julafton.
Inte för att jag tycker om julen speciellt mkt, för jag trivs inte alls med min släkt, och pappa dricker?
OJ! vilken trevlig jul man kan ha...NOT!

Nu blir det dusch och film! ♥


Kommentarer
Postat av: Mahlin

God jul carro!:)

Du har ny design igen ser jag haha, nice ju.

2008-12-23 @ 19:21:51
URL: http://mealinn.blogg.se/
Postat av: LINA

sv: SJÄLVKLART<33



GOD JUL BABY<3

2008-12-23 @ 21:40:34
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0