25 december.

Dagen efter.
Är det bara jag som har ont i magen idag efter all mat och godis sen igår? :)
Jag kan bara säga såhär att jag hade världens bästa jul!
jag trodde inte att den skulle bli bra nånstans, men den var hur mysig som helst.
mycket skratt! :D

Jag vaknade tidigt av julmusiken som spelades. Jag gick upp och åt en mysig frukost tillsammans med mamma. Vi delade ut julklapparna som vi hade.
Sedan så gjorde jag iordning mig och vid 11 kom Emil och hämtade oss och vi åkte till morfar där hela släkten var :)
fick även reda på en sak i bilen på vägen dit, och det var INTE kul nånstans..
vi åt och pratade och skrattade en massa, en trevlig stund. Och jag som har sagt att jag inte tycker om min släkt?
dumdummare carro!
Kalle Anka började och jag satt bänkad, haha. Det slutade med att jag satt ensam kvar isoffan till slut så jag joinade de andra med att fika istället,
Jag satt och pratade ett jävla tag med Marie, min moster som bor i Skottland. det var hur bra som helst. Jag berättade hur det är med allt, med pappa & hela den röran. Och hon förstår precis och det är så bra! Jag har ju inte träffat henne sen förra julen så det var verkligen jättekul :)
Frammåt kvällen så åt vi julmat och sen efter det en massa julgodis :) vi åkte hem vid 8 och var hemma runt halv tio...
mamma och jag gick till kyrkan, yiho!
i julklapp fick jag:
- pengar
- kläder
- sex and the city boxen, hela serien
- gossip girl, säsong 1
- presentkort
 & massa andra småsaker!

Glad fortsättning! ♥




min julaftonsoutfit?, jag tycker iaf att jag var fin :)




Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha ja jag vet, jag är lite kräsen av mig och det vet hon om:) tror att jag skrev det till henne också faktiskt. vart ska du hålla till på nyår förresten, vad är planerna för det? =)

2008-12-25 @ 17:22:05
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0