26 december.

Hejsan!
nu är det kväll och nästan en ny dag.
Idag vaknade jag upp ganska tidigt, och begav mig in till stan i en överfull buss.
Va på rean och skulle se om jag hittade nått, och det gjorde jag.
men det var så jävla mkt folk och alldeles för långa köer så jag pallade faktikst inte bry mig.
Så har bestämt mig för att jag ska in dit på måndag istället :)
nice nice.
Eller jo, jag köpte ju en askalassnygg klocka förresten.
och jag hittade den på rean, det var som hittat! :D
Nu väntar strax sängen, jag är cptrött!



Kommentarer
Postat av: Mahlin

faktum är att jag inte är så jätte nervös. kan bero på att allt har känts rätt med honom hittils, hela grejen med att ha ett distanförhållande och sånt.. för att jag är ganska så mycket en mys människa och hatar att ha folk långt ifrån mig.

2008-12-27 @ 16:10:23
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0