27 december.

Lördag idag.
och ett steg närmare nyårsafton!
Idag var det jobb, hur segt som helst måste tilläggas, sen sprang jag ner till stan och mötte upp Lina :)
vi gick på stan och tillslut gick vi och åt på pastabaren. Där satt vi och diskuterade en jävla tavla hur länge som helst! :O haha.
det var många skratt iaf :)
Jag köpte en jacka för halva priset, askalas! sen ett par jeansleggins som jag funderar att byta för de var för stora :(
måste dock hitta ett par andra för de är fettnice :D
sen köpte jag även ett par leggins, och en bh!
intresseklubben antecknar, jag vet.

Jag måste nog städa mitt rum...igen.
men men pallar det? så jag skiter nog idet.
måste bara tillägga att jag blev fettnöjd med min nya design på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0