28 december.

Hallå!
Ännu en gång är klockan över 12 och jag sitter här och inte gör ett skit som vanligt.
men jag gillar det! ^^
Denna söndagen som jag klagade på i förra inlägget slutade bra ändå tack vare underbara vänner!
Johanna, Sara & Jag åkte in till stan och gled runt, vi fikade på Waynes Coffee, (stavning?)
jag köpte en tröja på Monki :)
vi åkte hem och följde med Johanna hem, även Jocke tittade förbi! där sjöng vi Singstar i tre timmar! :O
haha, och jag kan ju säga att jag INTE kan sjunga. Och det menar jag verkligen.
Efter det gick vi hem till mig och kollade på film och sen var vi ute och gick, följde Johanna hem.
och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
En toppendag, verkligen! och jag är jätteglad :D TJOHEEEEEEJ!

Vad vore världen utan underbara vänner?
ingenting! <3



Johanna. 1,5 år sedan dessa bilder togs.
vi hade kul ihop då och det har vi alltid,
Du är en sån sjukt bra vän
jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: Sara

vad vore världen utan er ?

ingenting, du anar inte hur mkt du betyder för mej ! <3

tack för dennna kvällen, du är underbar ! <3

2008-12-29 @ 01:56:58
Postat av: Johanna

Du är en sån fin människa !

Ni betyder makalöst mycket för mig :')

Jag älskar dig, <3

2008-12-29 @ 10:59:14
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0