3 december.

ett steg närmare jullovet!!! :D

det känns som jag inte har varit hemma alls idag.
och det stämmer ju nästan fan med.
Var hemma då på morgonen när jag vaknade, men sen så har det varit skola & övningskörning :)
var hos Jonna, och sen så var vi och tränade.
Aerobic! oh, herregud vad trött jag är nu! inte klokt
Jag är världens sämsta när det gäller träning tror jag...
men jag gillar att ^^

Nu sitter jag framför tvn och bara tar det lugnt.
blir nog att sova tidigt idag, så jag orkar med Hamletteatern imorgon..
för då får jag inte somna ;D
på tal om hamlet, vi spelade ju upp våran idag..
Det gick åt helvete kan jag ju säga, och det blir ju inte bättre när man ser Simon sitta och filma...
haha!


Kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0