30 december.

Kan inte du bara gå och dö?
jag fattar inte varför du lägger hela skulden på mig?
det är ju förhelvete inte bara mitt fel, du skulle också kunna ha tänkt lite!
men aja, va sur på mig bara. jag orkar inte bry mig om jag ska vara ärlig!!
men vem har sagt att jag inte kan vara sur på dig med?

dagen innan nyårsafton idag.
vaknade upp helt ofräsch som helst hos Jali, det var inte meningen att jag skulle sova där egentligen.
Vi var hos Jonna på kvällen och sen blev klockan helt plötsligt tolv och min sista buss hade gått för två timmar sedan! :O
ojdå! ^^ haha. sen så satt vi och pratade till tre och då vandrade Jali och jag hemmåt och somnade som en stock runt fyra :)
idag åkte jag hem, och sen åkte jag in till stan igen för att vara med Linda :) Du är bra vännen, <3
vi kollade på deras innebandyträning! där träffade jag även Lina, Klara & då Jonna.
åkte hem och pratade med Jali i telefon, nu sitter jag här och är fettirriterad.
ska jag inte kunna ha en rolig nyår tack vare dig?

Aja, nu bilr det film och sen sängen. Måste vara utvilad!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0