4 december.

En bra dag med mkt skratt.
Dagen började med en Hamletföreställning i aulan, skådespelarna från england och var sjukt duktiga.
Det var faktikst bra, trots att jag höll på att somna ett tag. men det var bara för det var ett ställe som var jättesegt! haha ;D
Men vi missade ju vårat långa hål och engelskan, så nu ska vi inte klaga!

Sen var det två lektioner till som var sjukt sega.
men jag måste säga att tyskalektionerna tsm med Simon är hur roliga som helst. :)
Sedan var jag på stan en runda med Sara, vi skulle egentligen inhandla julklappar men så blev det inte...
vi gick och åt pizza istället och hängde på Excelle i två timmar :O haha.
Mysigt!

Åkte hem och somnade på bussen och vaknade precis när jag skulle gå av, vilket var jävligt tur för jag vill helst inte hamna i Vislanda. haha. Det är inet bra att åka buss när det är mörkt ute, för risken är stor för att man somnar. Eller iaf jag :D
Nej, nu ska jag prata om lägenhetskollande med Ante ;D haha
roligare kille får man ju leta efter.
Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0