6 december.

Jag missade att skriva igår tyvärr. annars har jag ju alltid hållt mig till att uppdatera minst en gång om dagen,
men men alla kan missa! :D

Igår var det ju skolan som vanligt, vi hade kiboxning på idrotten nere på Hälsostudion, och gud vad jobbigt det va ;O haha. Jag slog tom sönder min knoge.
Nu sitter jag här med träningsvärk like hell! Kommer inte kunna röra mig idag, så jag hoppas på att jag inte kommer göra nått ansträngande! :)
Vi slutade tidigare idag. efter naturkunskapen, där vi kollade på en sjukt sjuk film! går bara inte att beskriva.
Efter det slutade vi som sagt och jag följde med Linda hem tillsammans med Jonna :)
vi fikade, spelade nintendo DS, hyrde film, kollade på filmer, kollade idol, pratade en massa & skrattade ännu mer :D
jag har alltid kul ihop med er!! <3
sen kom Jale med. Även Johanna&Lina hälsade på en stund :)

kom hem runt halv 12, då la jag mig i sängen och kollade på oth. Sen somnade jag som en stock runt halv 2. 
& nu är det ny dag och jag ska in i duschen och sen får jag se vad som händer!  :D
take care! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0