7 december - Julskyltning!

detta har varit en jättebra dag.
julskytning i all ära, men världens bästa elin & johanna.
dom tjejorna mår jag bra av!!  <3

elin kom till mig vid halv två idag, sen så kom johanna och vi gick till macken. Där fikade vi lussebulle och pepparkaka, mysigt värre ^^
sen gick vi vidare till alla andra ställen där marknaden var. En riktig mysig dag ändå :)
sen hälsade johanna på tomten med och det tyckte hon var det bästa, haha!
stelfrusen om fötterna gick vi hemmåt..
När vi satt vid tvn så kände jag att det började lukta bränt, jag tänkte inet mer på det ända tills brandlarmet satte igång, jag rusade ut i köket och såg att bordet brann, jag skrek: "det brinner" till Elin och vi tog ett varsitt glas och hällde över.
haha, så nu har vi ett hål i köksbordet! :)
men är man dum som tänder ljus och bara går iväg så är man! :)

nehe, nu ska jag sova. Ha det bäst!


bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar ert hål i bordet ;D haha

tack för en sjukt underbar kväll, och att du finns där när jag behöver det, kommer göra detsamma för dig när du behöver det, lovar <3

2008-12-08 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0