8 december

ett litet sent inlägg kanske?
JA! 
men jag har haft fullt upp hela kvällen,
Jag överlevde den sista timmen i skolan, åkte bussen hem. När jag kom hem åt jag och satte mig sen och pluggade. och pluggade och pluggade...
sen när jag var färdig med den så duschade jag och efter det fick jag kanske 30 minuter för att stressa ner mig.
Sen satte jag mig vid datorn (dum som jag är) och blir kvar där till nu.. men jag får skylla mig själv.
Kommer vara jävligt gnällig imorgon!

har pratat i telefon med elin i två timmar :)
du är hur bra som helst, glöm aldrig det! <3

förövrigt så har jag åkt skridskor idag och det gick att åka i 5 minuter och sen så började fötterna värka like hell, (hade tre storlekar för små skridskor) :D

Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0