9 december. Jag HATAR historia!!!

Varför valde jag samhäll-samhäll?
idiotiskt, jag vill bara sluta skolan. Jag är så sjukt skoltrött.
om du går i nian och läser bloggen, så välj INTE samhäll.
Har historiaprov på torsdag, 40 jävla sidor med anteckningar. :/
Det hjälper inte att klaga så det ska jag inte göra.

Skolan idag då, och sen efter det så åkte jag hem och sov en stund. (var helt slut, får ju skylla mig själv att jag är uppe halva nätterna) sen så vaknade jag och åt hemmabakade lussebullar, och ojoj vad gott det var :D
Sen började pluggandet, och nu har jag tatt en paus...

Life is life is life is good förövrigt! ;D
lite småkonflikter här och där, men det löser sig väl det med!


Historia och lussebullar, min dag det! ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0