det är morgon...

Klockan är nu nästan 05.00 och jag är fortfarande inte trött.
eller okej då, jag börjar bli!

Men kan kvällen avslutas på ett bättre sätt eller?
tror knappt det.
massa prat i telefon med elin  <3
massa skratt och sjuka konversationer med marcus på msn,
jahaja, nu har jag gått och blivit en luffare också? ;)
haha...

Innan var jag hur nere som helst med tanke på det som hände då, men nu så är det precis tvärtom!
hur glad som helst, att några människor kan få en att bli på ett så bra humör, det gillar jag skarpt! :D
nehe, nu ska jag sova!
och hoppas för livet att jag inte blir väckt imorgon.
Godnatt, eller godmorgon kanske jag borde säga. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vi pratade faktist i telefon i två och en halv timme :O

det var liksom ett tag sen det häne sista haha :D <3

2008-12-08 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0