fattar du inte att det svider nått fruktansvärt...

jag orkar inte detta mer nu.
vet inte vad jag ska göra längre?
hur kul är det när du ringer och skäller på mig hela tiden, att det var mitt fel att det blev som det blev för 12 år sedan, det är mitt fel att du och din son inte kommer bra överens. men det är ju knappt mitt fel? det är ju inte jag som har valt alkoholen före sina barn...
du ringer till mig och skäller på mig, och jag gråter som ett nyfött barn varje gång. men ändåså kan du inte fatta?
jag vill liksom kunna ha en pappa som jag kan berätta saker för, en pappa som verkligen älskar en. det känns verkligen inte som att du älskar mig. för isf är det ett jävligt dåligt sätt att visa det på!
jag vill bara säga upp kontakten med dig, men då skulle jag ångra det.. Du är ju världesn pappa när du inte dricker, så det är ju det jag kommer sakna!
Du har förstört flera kvällar för mig och nu förstörde du ännu en till! :/

jag vet att jag inte borde skriva upp detta på min blogg, men jag orkar inte hålla det inne längre.
en del vet om detta, och ni som inte visste.: Here you go!
nu kanske ni kan fatta att jag inte har det så jävla lätt som alla tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0