Geografiarbete.

Det är precis vad jag gör, sitter och skriver mitt geografiarbete..
Jag blir galen, men det går frammåt iaf  :)
ska bara skriva lite till, sen gör jag resten imorgon!

måste bara berätta om tyskan, haha!
Det var nog terminens lätt roligaste tyskalektion. Kristina skulle ha "betygsamtal" med alla så hon satt ute i korridoren.
så då skulle vi vara i klassrummet och läsa, och det gick ju som det gick med det. INTE ALLS!
Simon, jag, Sofia & Jali satt och pratade och skrattade, och det slutade med att alla fick en logga i nacken..
haha, det låter kanske inte så kul men det var det :)
Efter skolan så gick Simon, jag & Jali till Excelle och åt pizza. Mums!, sen satt vi där och snackade i vöer två timmar och ett enda samtalsämne: SEX!
många skratt där vill jag lova. :D
Gick även på stan en runda, och sen åkte vi alla hem.
En mysig dag med bra klasskamrater, det gillar jag! <3


Nu ska jag kolla på Titanic, en riktigt bra film  :)

att kärleken kan vara så stark...



en mamma som kommer in med glögg & pepparkakor när man skriver, det är inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: Sara

om du tycker attkärleken i titanic är stark, då ska du se moulin rouge !

Det starkaste kärleksfilmen som någonsin skapats !

+ att det är en musikal och det sitter aldrig fel;D

Erbjudandetpå nyår får jagtänka över. vi får se :)

2008-12-17 @ 08:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0