Vänner som alltid lyssnar är det bästa som finns!

en vän som man kan prata med allt om, en vän som alltid lyssnar och en vän man alltid har kul med.
är inte det det bästa som finns?
Jo, om ni frågar mig är det absolut det.
Och jag har flera sådana vänner men idag så skänker jag extra kärlek till Linda!

vi snackade som tusan idag, och det var så skönt att prata av sig med henne..
hon förstår precis och det är det bästa. Vi hade flera synpunkter som vi delade lika, och det är hur bra som helst.
Jag är så glad att vi kom i samma klass och att vi började umgås..
Tänk om vi inte hade gjort det, vad tråkigt allt skulle va varit då.
Våra engelskalektioner ihop är ju det bästa, det går inte en lektion utan att jag skrattar.
& sen har vi Jonna som även hon är hur bra som helst. Henne får jag inte glömma.
Men Linda har verkligen varit en klippa idag och det menar jag verkligen!
<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0