10 november.

Grattis pappa som fyller 47 år idag :) <3

Dagen började med att jag mötte upp Kajsa på stationen, sen tog vi bussen mit värendsvallen. Där spelade vi curling tsm med ivägruppen, vilket som var sjukt kul!
Trots att jag kände mig som Bambi på hal is så var det en upplevelse utan dess like :) Halkade runt och sopade som en galning!

Sen rann tiden iväg i skolan som vanligt...NOT!
Tycker inte alls om skolan, så långtråkigt. Någon som är skoltrött kanske? JAAA!
Efter skolan så träffade jag Emilie, <3
det var riktigt skoj. Du är bra vännen! <3 det måste göras om! :)

Har även hunnit med att åka med när Johanna har övningskört, och hon var jätteduktig faktiskt :)
sen var vi även ute & gick! :) Samtalen med dig är kalas helt enkelt, mer behövs inte sägas.
Du är underbar! <3
just det ja, Johanna har hjälpt mig med designen på bloggen? Vad tycks ? :)
johanna fixar allt! ^^

GOODNIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0