11 november.

nu har jag suttit i över två timmar och tvingat mig igenom boken som vi ska läsa på svenskan...
ska ha diskussion om den imorgon.
suck, den boken var nog bland de tråkigaste jag har läst...

Idag sket jag förövrigt i skolan, var hemma och kollade över matten ganska noga istället.
det behövdes tror jag allt, men det visar sig nog imorgon. Har äckligt matteprov då som jag verkligen INTE vill ha!
Sen åkte jag till stan med 13.15  bussen och gick på stan en runda, sen gick jag ända upp till CityGross. och var på en anställningsintervjuv, :) och nästa lördag börjar jag jobba!
gick sedan till stan igen, värsta promenaden i dag ju. Så nu har jag fått dagens motion!
Åkte sedan hem och läste som sagt.
Och nu sitter jag här och snackar med min broder. Honom tycker jag om sjukt mkt! <3

och jag är så jävla trött på skolan just nu, folket i den, alla läxor, lärarna. Jag vill bara sluta, men jag vet att jag inte kan. Så det är väl bara att vara där och se glad ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0