14 november.

Fredagfredagfredag!
and I like it! :)

skolan i dag som vanlgt, och sen simhallen med klassen! Livräddning is the shit! ;D haha
blir alltid så trött av att simma, så var hur seg som helst efter simningen.
Somnade under filmen på naturkunskapen...
åkte hem och bäddade ner mig och kollade film, sen så åkte sara och jag in till lakers :) en inpulsgrej helt enkelt.
men det var väl helt okej, dock att det var en otroligt tråååkig match! 
åkte sen hem med bussen, och vi försökte att beatboxa, med det gick som det gick! :D

nu ska jag tvätta av mitt smink, ta på mig nattkläder och sen ska jag kollade färdigt på filmen som jag kollade på innan idag.
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0