17 november.

Nu sitter jag iskolan och gör absolut ingenting :(
Jag har hål nu till halv 3, och sen har man 1 h 20 minuter lång samhällslektion!
Det suger stort!

och jag blev så jävla sur idag. Hade 5 minuters IVÄ idag. Så jag kunde ha varit hemma och sovit två timmar extra istället. Så jävla surt. Men det blev att sitta med Kajsa och plugga istället. Så det var nice ändå :)
Denna dagen är ett rent helvete...
Fuck of säger jag bara!
Hur kan kvällen från igår med fullt av glädje och skratt & msnkonversationer ända till två på natten förvandlas till värsta pissdagen? men aja, såna dagar kommer väl de med!
Vill bara ifrån skolan nu, hem och sova.

men nu ska jag inte sitta här och klaga. Jag menar, hur kul är det för er att lyssna på?
haha, men ha det bra så blir det kanske en uppdatering senare! :)


Kommentarer
Postat av: lina

sv: tack sötis

2008-11-17 @ 19:05:32
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0