18 November.

Tisdag idag igen då.
Dagen började med historia och jag fick reda på att jag fick VG på provet. Då blev jag glad! :)
sen löpte lektionerna vidare. och dagen gick!
smsat precis hela dagen med Marcus, han gör mig glad!! :D
gjorde massa räddningsövningar m.m på Naturkunskapen, haha!
Slutade efter tyskan och tog bussen direkt upp till samarkand för att klippa mig. Efter många funderingar och tänkande så tog jag tag i hårhelvetet och klippte page...igen!
Det blev faktiskt helt okej, men jag saknar mitt långa hår.

Mötte upp mamma och vi handlade, det var väldigt kul! Har inte skrattat så mkt på länge. Mamma är bäst! <3
sen kom jag hem runt 6 tiden, och då duschade jag och så.
Kvällen ska spenaderas tsm med min engelskabok.

Take Care! ♥





Bilder på min nya frisyr, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0