2 november.

imorgon börjar skolan igen...
& till råga på allt så går jag ända till 15.50 :(

Jag åker när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt, kan det bli bättre?
JA!

idag vaknade jag upp hos moster, åt en god frukost. Sen gjorde jag iordning mig för att sedan vandra upp till samarkand :)
där fick jag ett par stövlar, sen köpte jag själv örhängen, halsband, strumpbyxor & en väska.
det är ju det jag säger, jag har blivit en riktig ShopAholic. ;D

vid tre mötte jag upp Johanna, Simone & Jocke på stationen för att gå till Katedral för att kolla när Sara sjöng :)
och oj, det gick ju riktigt galant!
sen var det promenix, och då kände man den riktiga vinterkylan!
kalltkallt! ^^

nu ska jag plocka undan lite, och säga godnatt till mina sötnosar jag snackar med och sen blir det kudden! :D
/ Puss på er alla, och ha en riktigt bra dag i skolan imorgon! (alla ni som går i skolan vill säga)






Kommentarer
Postat av: lina

sv: ja lätt , vi kanske kan gå på bio eller bara hänga runt på stan någon dag<333

2008-11-02 @ 22:02:04
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0