20 november.

Har ingenting att skriva idag mer än att dagen har varit bra :)
så ni får helt enkelt njuta med en lista till !



8 saker du har på dig just nu:
- mjukisbyxor
- tröja
- trosor
- en tofs på ena armen
- armband på andra armen
- bh
- mobilen som ligger i fickan? ;P
- örhängen,
- diadem

7 saker som irriterar dig:
- Gunnar!!!
- Dom som tror dom är skit snygga och går runt och bitchar sig
- en del idioter
- svenska b
- vänner som ljuger
- folk som är två olika personer
- alltför högljudda personer

6 saker du rör varje dag:
- mitt hår
- min mobil
- datorn
- min säng
- toaletten
- min plattång

5 saker du säger ofta:
- skjut mig
- Faaan
- bajs
- whoot?
- men heja!


4 saker du vill ha mest:
- dig
- mkt pengar
- snö (just nu iaf)
- körkort

3 saker du gör varje dag:
- smsar
- pratar
- sover

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:
- mamma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0