21 November.

eller ska jag kanske säga 22 november?.
klockan än ju långt över midnatt!

Jag har haft en helt jättebra kväll!
Marcus, Ante, Mange & Dan kom till mig.
Dan stack efter en halvtimma...
vi kollade på idol, pratade och såg ännu mer på tv!
runt halv ett stack de hemmåt, och nu sitter jag här och gör ingenting!
Tack för en trevlig & mysig kväll, det var väldigt kul! ;D;D

imorgon är det stan som gäller, blir nog nya kläder inhandlade får jag ju alltid hoppas på!
sen är det myskväll med mamma, moster& kusin andreas som gäller! :)

och det enda jag kan säga är förlåt och att jag är väldigt ledsen...
jag vet liksom inte mer vad jag kan säga?
det var inte meningen att såra dig!

Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0