22 november.

life is life is life is good!

jag mår toppen, det kan inte vara bättre :)
idag var det stan som gällde med mamma, moster & andreas. :)
fick en tröja från monki, en stickad oversizetröja från hm & två par leggins på gina av moster!
Du är bäst <3

åkte sedan hem och städade lite grann. Sen så tog jag det bara lugnt.
Sen kom Johanna en runda o gud vad vi pratade på! Du är underbar vännen! <3
 
nu sitter jag och kollar på tv tsm med mamma, carola & andreas. En riktig myskväll med familjen. Det är kul det med ibland. 
Imorgon är det plugg som gäller hela dagen...
ekologiprov på måndag!!

fick nyss ett samtal och haha vad jag skrattade! 
men oj så glad jag blev :D:D:D:D

och så är det ny design på bloggen. :) vad tycker ni ? 
take care! ♥


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja spyr.

2008-11-23 @ 01:51:37
Postat av: Mahlin

fan vad nice blogg design haha, den var chill

lite lagomt retro, min blogg design har jag inte gjort själv haha.

2008-11-26 @ 11:30:59
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0