26 november.

DU är söt! <3
Klockan är ganska mkt nu, lite över 11 om det ska vara exakt.
men imorgon börjar jag inte förren 11.35 så vad gör det om man är uppe lite längre idag?

Onsdagar är en skön dag förövrigt, slutar tidigt och lektionerna är helt okej. Efter skolan övningskörde jag, och det gick kalas! Övade jättemkt på att starta i uppförsbackar, och det gick förvånandsvärt bra.
Sedan hämtade jag Andreas på dagis, och den lille skitungen gör mig alltid glad.

Kom hem frammåt kvällen och då satte jag mig vid tvn och kollade på Bonde söker Fru, vilken tönt jag är.
efter det så umgicks jag med mamma lite grann.

Pappa ringde innan och berömde mig jättemkt med körningen och allt, och det gör mig så glaaaad :D:D
det får mig viljan att kämpa vidare och verkligen göra mitt bästa för att få körkortet!

och jag har inte kunnat äta sen i går eftermiddag...
och nej, det är inte för att jag inte vill äta utan för att jag var hos tandläkaren och fick en ny sorts tandställning, och då spände han åt den så att jag inte ens kan kan prata utan att det gör ont! :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0