3 november.

Första dagen i skolan idag efter lovet :)
sjukt segt men det var kul att träffa alla igen!

men den lyckan ändrades direkt när man gick till samhällslektionen...
jag bilr så less på läraren och är så  dum i huvudet som man kan bli!

åkte hem och var flera gånger nära på att somna på bussen hem ^^
inte bra! men så trött är jag idag & så fryser jag som en galning.
Har precis gjort min geografi, känner mig faktikst lite stolt. Nu gäller det bara att ha ork till att öppna samhällsboken...
Skolan tar död på en, eller vad säger du aida ?


och bara för att nämna det så har jag redan börjat lyssna på julmusik. jag vet att jag är trög men det är mysigt! ^^
Ha en bra kväll! ♥



Dagens outfit! :
byxor - vero moda
linne - gina
kofta/jacka - veromoda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0