30 november.

första advent idag då, men det har jag knappt haft tid att tänka på att det är ^^
vaknade upp runt tio idag, efter att ha sovit i två timmar. ;O
Delade soffa med Ante, och nu har jag sjukt ont i nacken efter att ha sovit på något väldigt konstigt vis..

Kvällen igår spenderades som sagt med Sara, Pella, Simon & Martin.
Sjöng singstar, kollade på fim och skrattade en massa. Jag tror inte att jag har skrattat så mkt på länge :)
det gillar jag (Y)

Sen stan Simon & Martin hem runt tre och dum som jag är så loggar jag in på msn trots att vi alla är sjukt trötta.
och då bestämmer tydligen (!) jag Ante & Dan att de ska ta cykeln och komma hit.
och HAHA, de gjorde det. Det tog dock 1,5 timma för dom, men fram kom dom :)
Vi snackade en massa (eller Ante rättare sagt) och runt åtta somnade vi.
Vi är sjuka jag vet, men riktigt roligt var det iaf :D

Och idag är jag sjukt trött, och blev nästan medtvingad till att åka in och fira kusinen.
GRATTIS SÖTNOS ANDREAS PÅ FÖDELSEDAGEN! <3
somnade dock där i två timmar. haha

Mötte sedan upp Johanna på stationen och vi tog bussen hem. Den var väldigt föresenad, och full med folk! 
men hem kom jag iaf, och då blev det upplockning av massa grejor.
Nu ska jag hoppa in i duschen, vilket som ska bil RIKTIGT JÄVLA SKÖNT. ^^
Sen blir det nog bara massa slapp..
/ love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0