5 november.

Jag får väl helt enkelt börja med att gratulera Obama för att han blev vald till USA:s president! :)
brajobbat ! (Y) ^^

haha, jag kollade faktiskt på vinnartalet idag klockan 6! :O
& jag tyckte faktiskt att det var bra!

men nog talat om det.
buss till skolan, sen hade jag ett äckligt svårt samhällsprov som ingen fattade! :O
helt sjukt.. Liksom det som vi skulle plugga på var inte ens med?
hoppas att vi får byta lärare..

sen en runda i stan med Klara&Sara innan bussen gick hem :)
köpte godis, jag vet. Jag måste sluta äta godis. men det är så gott!

Nu måste jag börja plugga, har historiaprov imorgon,
jag har iaf mer energi till att plugga på det än vad jag hade till samhällsprovet igår :O
haha, vad jag babblar.

Ha en bra dag allihopa, skriver kanske nått mer senare. :)
/ pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0