6 November.

hoho, fucking hoooo! ;D

Skola idag som vanligt då. Dagen började med historiaprov och jag tror att det gick bra. Det känns så :)
Sen fortsatt skolan som det brukar, och efter den otroligt "goda" skolmaten så blir jag alltid pigg.
Speciellt på torsdagar, innan geografin. Skrattar och har jättekul med mina homies!

Den piggheten avtar ganska fort när man går in i tyskaklassrummet. Tyska i 1 timma och 20 minuter. Jag menar, vem orkar det? På en eftermiddag.
Men Klara och jag stod ut, som vanligt med hjälp att våra egna lilla knep! ^^
Jag måste även lägga till att jag gillar den människan mkt! <3
hur bra som helst är vad hon är!

efter skolan tog jag bussen hem med några vänner, sen så tog jag bara det lugnt. Så skönt!
Har inte kunnat göra det på hela veckan.
Solade även solarium idag, haha!

/ carro! ♥








Kommentarer
Postat av: Klara

du är underbar <3

2008-11-09 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0