brist på annat att göra.

ni får helt enkelt stå ut, jag har tråkigt! :)

Nämn någon som gjorde dig glad igår: marcus!!! även johanna, sara, simone&jocke
Vad gjorde du kl 8 i morse: började min första lektion...
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: pratade i telefon
Det sista du sa högt: Vår julskinka har rymt, HAHA!
Vad har du druckit idag: juice
Vad var det senaste du åt: makaroner
Vad var det senaste du köpte: en choklaaaad, tjock som jag är ;P
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd!
Vad är det för väder hos dig just nu: ingen aning, jag ser inte ut. Det är dark! ^^
Godaste glass-smaken: pääääääääron ;D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland kanske.
Sover du tungt: Jaa, det gör jag
Drömmer du mycket: Ja :O
Mardrömmar: det är inte ofta alls!
Vilket ämne är roligast i skolan: psykologi eller geografi ligger i top just nu :)
Trivs du med ditt jobb: har inget jobb, går in das Gymnasium
Favoritlåt just nu: Just wanna be with you.
Vad ser du om du tittar åt höger: min tv (Y)
Vad gör dig glad just nu: min julmusik förtillfället!
Vad ska du göra härnäst: jag ska kamma håret, precis duschat!
Höger- eller vänsterhänt: vänsteeeeer.
Favoritgodis: romerska bågar! <3
Klädsel just nu: myskläder, I love it! ;D
Musik just nu: julmusik ffs ^^
Hur många kuddar sover du med: drei
Vem är viktigast för dig: ojsch, vilken svår fråga. det är ju många. kan inte bara skriva en.
Bio eller promenad: både och, :)
Är du kittlig: som fan 
Snarkar du: nepp!
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: Spindel, ingen tvekan!
Vad vill du jobba som?  mäklare,
Stökigt eller välstädat? just nu? isf är det stökigt. :)
Anser du att du är stark? absolut :) haha
Vad längtar du mest efter just nu? sängen, är sjukt trött
Hur svarar du i hemtelefonen? "hej det är caroline"
Hur svarar du i mobiltelefonen?  "hallå?"
Antal timmar sömn inatt?  5,5.
Sov du ensam? jajamensan
Vem sov hos dig senast? Sara tror jag? :)
Vad ser du fram emot?  det vet nog alla mina närmaste vad jag ser fram emot mest!
Vad vill du ha just nu? en kram
Vilken buss åker du oftast? 144, 114
Vilken årstid är det nu? vinter
Anser du dig själv snygg? haha, nej! men kan ha mina dagar!
Har du varit kär? Yes
Är du kär nu? Ja, det är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0