Fotbollsgalan.

Just nu sitter jag och kollar på fotbollsgalan :)
trevligt tycker jag allt.
men snart ska Håkan Hellström uppträda och jag hatar verkligen honom.
eller kanske inte hatar precis men tycker verkligen inte om honom, han är ju som en liten bebis!

Efter att förmiddagen iskolan var ett helvete, så var eftermiddagen mkt bättre. Anna och jag hade en trevlig stund i datasalen, när vi säkte på Tyskland president: Horst!  obeskrivligt kul! haha :D
sen fick vi tillbaka samhällsprovet, och  det gick bra! 
det trodde jag verkligen inte eftersom jag inte var säker på en enda fråga när jag skrev provet (Y)
Sånt tycker jag om!

Efter skolan mötte jag upp Emelie <3, det finns inga ord på hur bra du är!
en trevlig pratstund med dig! :)
när jag kom hem åt jag och sen duschade jag.
Har även hunnit med en promenad med johanna&jocke! Ni lyser upp tillvaron helt enkelt!

Nu ska jag äta, Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0