12 november.

Dagen började med matteprov.
och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå. men jag ska ju inte säga nått i förväg :)
sen så gick lektionerna vidare, slutade runt 1.
hämtade sedan andreas på dagis. Åkte hem med 17.45 bussen.
Johanna kom hit och vi gick till Jocke. Där fick vi tårta, haha :D
sen gick vi tre ut&gick en runda.
Ni är bra, <3

Nu kollar jag på Bonde söker fru. ^^
haha, det är ett program i min stil.
hahhaa!

och häromnatten drömde jag en helt fantastisk dröm!
Jag mådde så bra i drömmen att jag nästan var besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm :(
Jag hoppas verkligen att drömmar kan bli verklighet! :) <3
då skulle jag vara lyckligt lottad :D
åhhhh, tror jag aldrig kommer glömma den drömmen...

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0