Tidsfördriv igen...

Ditt namn? Caroline Glans
Födelseår? 1991
Hur Lång är du? 167 cm
Spelar du något instrument? nej, tyvärr inte.
Dina första tankar när du vaknar? "Neeeej, jag orkar inte"
Vart befinner du dig just nu? I fotöljen i TV-rummet
Biter du på naglarna? nej, det gör jag ej! :D
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svart/gråa
har du några husdjur? ja, en katt...
Vem är snyggast? det finns många ;)
Vem vet mest om dig? jag själv är det nog, och sen Klara & Johanna tror jag är de som vet mest!
Vad vill du ha just nu? en pojkvän... och massa massa mer såklart :D
Ditt mål i livet? flytta hemifråm, skaffa ett bra jobb, och gifta mig och skaffa barn :D
Rädd för? Spindlar och bil lämnad ensam.
McDonalds eller Burgerking? BurgerKing är godare, men jag äter mest på donken för att vi inte har Burgerking i växjö :(
Sjunger du? jaaa, men det låter förjälvligt :D
Vad har du för skostorlek? 39-40
vill du gifta dig? det vill jag.
Kommer du överens med dina föräldrar? nja, rätt så bra
Din hårfärg? blondie ^^
Skor du hade på dig idag? har inte haft några skor idag.
Vad sover du i? stor t-shirt & trosor
Kläder du har på dig? just nu ? leggins och nån ful tunika.
Favoritårstid? sommar.
Favoritmat och dryck? har faktiskt ingen favoriträtt, juice är bäst! :D
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är caroline
Hur svarar du i mobilen? hallå
Sov du ensam inatt? det gjorde jag :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? soooooooooooov!
Vad var det senaste någon sa till dig? nej.
Druckit idag? juice is the shit!
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt
Godaste glassmaken ? päronrippel
Drömmer du mardrömmar? väldigt sällan
Favoritklädsel? leggins och tunika tror jag!
favorit godis? romerska bågar
Hur många kuddar sover du med? tre
Längtar du mest efter just nu? att skaffa mig en pojkvän.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? stearin typ ? haha!
Saknar du någon just nu? yep, det gör jag!  always
Vill du ha barn? minst tre
Längtar du till din nästa födelsedag? jaa, för då fyller jag 18!!!!!!!! :D:D 
Är du blyg? ibland
Tycker du att du har fin dialekt? den är helt okej
Tycker du om fester?  yes,
Tycker folk du är snygg? fråga dom?
Har du använt någon hårprodukt? inte idag
Vad har du för planer till helgen? vet inte, hoppas att det händer nått. Har haft så tråkigt denna helgen:P
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
nån bra film? the notebook :)
vem får en kram? alla som vill
Vem får en puss? alla som vill där med ;)
Sprit, cider, vin eller öl? cider
Hund, råtta eller katt? hund
Tycker du om din pappa? ibland, och ibland inte!








Kommentarer
Postat av: Mahlin

Jodå, det duger väl! Är rätt trött men annars äre bra. Är dock grymt otaggad på skola imorgon but who isn't..

2008-11-16 @ 20:28:26
URL: http://mealinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0