tisdag kväll.

Och vad jag hatar bilddagboken just nu. Den fungerar aldrig längre.
men vafan gör det egentligen? Kollar typ aldrig på bilder ändå... :)

Aj, vad jag har ont!
var ju som sagt hos tandläkaren idag och fick ny båge och massa skit. Så nu ser det ut som jag har horn i munnen :O
haha, så jag kommer inte att le mer än nödvändigt bland folk!
Detta har varit en väldigt slapp kväll, jag har inte varit inne på msn på hela dagen och det är skönt :)
har istället suttit och läst typ hela kvällen igenom.  haha, det låter inte som Carro, eller hur? ;)

Nu blir det film och sen one tree hill :)
det är världens bästa serie! jag lovar, om ni inte har sett den så måste ni det! (Y)





Have a good evening! / Carro ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0