tråkigt.

Senaste:
Kompis du träffade:
Johanna
Personen du pratade i telefon med: pappa
Du fick sms av: sara

Idag:
Kläder:
leggins, tunika& sjal, benvärmare och såklart underkläder med ;P
Bättre än igår: nja, ungefär samma. Hade tunika igår med :)
Humör: det är helt okej
Saknat/saknar någon: jaa, alltid!

Imorgon:
Är det:
onsdag vilket betyder ett äckligt matteprov
Planer: hämta min kusin från dagis, annars inget. jag är öppen för förslag?
Något tråkigt som händer imorgon: Ja, MATTEPROV!

Favorit:
Nummer:
11
Färg: ingen aning, finns många fina färger. Beror vilket humör jag är på med ;P
Årstid: höst
Mat: vet inte

Frågor och svar:
Det första du gjorde imorse?
somnade om
Vad åt du sist? rostade mackor
Vad irriterar du dig på? det finns mkt
Tror du på distansförhållanden? nja, beror på hur långt det är. Själv skulle jag ha svårt att lita på den jag var tsm med
Vem tänker du på just nu? dig såklart, precis som alla andra 23 timmar och 59 minuter på dygnet
Tror du att personen tänker på dig med? man kan ju alltid hoppas (A)
Vad gjorde du igår kväll? umgick med Johanna <3
Liknar du din mamma eller pappa? ingen av de
Ler du ofta? ja! :D
Välj en: kärlek, skönhet eller kreativitet? kärlek tror jag
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? självklart
I vems säng sov du i igår kväll? min egen
Vilken färg har din tröja? vit, svart & grön


Lycka:
Är du en glad person?
det måste jag väl säga att jag är
Vad gör dig glad? mkt!
Är lycka överskattat? nej, det tycker jag inte
Kan musik göra dig glad? yes!

Kärlek:
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" till dig?
ja.
Har du någonsin sagt "jag älskar dig"? det har jag
Har du en flick/pojkvän? Nej
Är du nöjd med din flick/pojkvän? Kan tyävrr inte svara på den frågan
Har du varit otrogen någongång? nej


Nuvarande:
Frisyr?
ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0