1 oktober.

She hold the key,
tight in her hand
Clutching his neck
She is begging her man
Listen you sinner
I'm sinning too
Just wait until darkness fall so I can sin with you.



första oktober i dag redan. Det är sjukt vad tiden går fort. Snart är liksom detta året slut, och det har man ju blandade känslor om! :)
Men det är så fint när alla löv ändrar färg och när de samlas i en hög på marken!  I like it ^^

Idag har det vatt skola som vanligt :)
mellan 8-13.00! det är en helt okej dag. Det är bara jobbigt att gå längre, det tär jättemkt på krafterna! ;D
hahahaha! 
Sen var jag på stan hela eftermiddagen med Klara, vi kollade på en massa kläder. Höstkläder. det är så mysigt att bara krypa ner i en massa tjocktröjor och koftor. Mysigare kan det inte bli. Hösten är en bra årstid ändå!
Johanna var ju även med på ett hörn en stund, och den tjejen är guld värd. <3

aja, nu ska jag inte babbla mera.
Kollar just nu på oskyldigt dömd och sen blir det att städa undan lite. Sen hinner jag nog även med oth & gossip girl. Blev ju inte så igår!
för i morgon tar jag ut en liten sovmorgon, så jag börjar vid halv 11 ;D
underbaaaaaaaaart!

/ Carro, the one and only!

kolla bara på dessa bilder, är det inte hur fint som helst?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0