10 oktober.

jag är trött men orkar inte gå och sova.
Jag har ju världens diskussion med lina över sms, haha! ;)

Idag är det ju fredag, (fast inte så länge till för klockan är snart 12, haha.)
men det har varit en bra dag, förutom att jag har varit trött precis hela dagen.
Va iskolan och gjorde engelskaprov, (Y) det gick bra tycker jag. Eller det känns bra iaf.
men det kommer säkert inte se bra ut när jag får tillbaka det.
nej Carro, ingen sån inställning nu! :)

sen blev det övningskörnign, körde faktiskt hela vägen hem idag hit! :D:D
Hockey med Johanna&Tove, och sen hälsade man på några vänner!

och nu sitter jag här och håller på att somna så det blir väl sängen snart :)

blä på att aldirg något blir som jag vill...

/ Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0